12 abr 2010

Hoxe no ABC

2 comentarios:

  1. No consigo encontrar en el CV que publicas los "diversos cargos académicos" que has desempeñado según el ABC. ¿Es "modestia curricular" o invento de los periodistas? Un saludo.

    ResponderEliminar
  2. Gústame a pregunta e paréceme moi pertinente. Eu non teño traxectoria de cargos académicos. ABC non me pediu ningún CV. Os únicos cargos académicos oficiais e estruturais que eu desenvolvín na miña vida académica foron ser vicedecano dúas veces, unha delas hai máis de quince anos e outra hai máis ou menos oito anos. Penso que non se pode dicir de min que sexa un carguista, senón máis ven que non tiven demasiado interese por cargos. Que cada un saque as consecuenzas que queira.

    ResponderEliminar

Os comentarios son benvidos neste blog, xa que o seu obxectivo é ser un punto de encontro e de diálogo co autor. Podes deixar a tua opinión, que pode non coincidir coa miña, pero sempre con cabeza. Os comentarios destructivos ou que falten ó respecto dos participantes no blog serán eliminados.